پنجشنبه 20 بهمن 1401
9:48
فراز

آشنایی با 10 راه برای تغییر دکوراسیون خانه

kitchen decorationهمشهری آنلاین- ندا شریف: وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون خانه به میان میآید، منظور لزوما تغییر تمام وسایل و تغییرات باکس دکوری تم کافی شاپ کلی نیست. رنگ کردن، سادهترین روش تغییر حالت یک اتاق است. کنار گذاشتن رنگ سفید و انتخاب رنگهای قویتر مانند قرمز تیره، قهوهای پررنگ و طوسی. رنگهای روشنتر اتاق را بزرگتر نشان میدهد و رنگهای تیرهتر دیوارها را نزدیکتر نشان میدهد. زرد جزو رنگهایی است که فضا را زنده میکند. فضای زیر پای شما تاثیر قابلتوجهی بر اتاق دارد. اگر فرش مندرسی دارید که اتاق را کیپ تا کیپ پوشانده، آن را با یک فرش جدید تعویض کنید. کف را میتوان مجددا پارکت کرده یا پارکتها را پولیش زد. با انداختن فرش میتوان یک سری از نواقص را پوشاند. مبلمان یکی از موارد مهم در تغییر اتاق شماست. لازم نیست حتما آنها را عوض کنید. بلکه میتوانید از روشهای دیگر مثلا تغییر چیدمان یا تعویض رویه استفاده کنید. آیا تا به حال به اهمیت نورپردازی فکر کردهاید؟ شما برای مطالعه و انجام کارها به نور کافی و برای ایجاد محیطی صمیمیتر به نور ملایم احتیاج دارید.

  • مدت زمان طراحی داخلی خانه: سه ماه
  • سفید گچی
  • ضمانت قیمت
  • مایکروفر: ۱.۸ میلیون تومان

kitchen decorationاستفاده از اشکال هندسی، الگوهای زاویه دار، طرح های پله ای، نماهای شلوغ و پیچیده، انحنا، برجستگی و ابزاراهایی که سطحی صیغلی و آینه ای دارند را می توانید در این مدل از دکوراسیون داخلی ملاحظه کنید. این سبک بسیار جذاب و همراه با ایده پردازی است . اوریگامی لغتی ژاپنی است که از دو کلمه اوری به معنای خم کردن و گامی به معنای کاغذ ترکیب شده است. در این روش یک ماده کاغذی را به شکل های مختلف خم می کنند و در طراحی و معماری فضا بکار می برند. البته خم کردن کاغذ به گذشته برمی گردد و امروزه به واسطه دستگاه های مختلف امکان خم کردن انواع مواد و فلزات برای ایجاد دکور اوریگامی فراهم شده است. سبک سنتی ایرانی را امروزه شما می توانید در داخل خانه های قدیمی و سفره خانه ها ببینید . در ایران چندین موزه نیز جهت ماندگار نگه داشتن چنین سبک هایی وجود دارد .

بنابراین فضای شما باید هر نیاز شما را برآورده میکند.

kitchen decorationدیوارهای گچبری شده با تزییات فلزی، سنگی، چوبی و حتی پلاستیکی جذابیت بسیاری را به خانه شما القا میکند. استفاده از کاغذدیواری نیز یک روش بسیار جذاب و کاربردی برای تزیین کردن دیوارها میباشد و هزینهی بسیار کمتری را نیز شامل میشود. اگر شما زیباترین دیوارها را داشته باشید و چشمگیرترین رنگها را انتخاب کرده باشید، با چیدمان نادرست نمیتوانید از تمام زیبایی که در دست دارید استفاده کنید و لذت ببرید. چیدمان هر خانه مانند یک سودوکو میماند؛ شما باید تمام عناصر ارا طوری بچینید که در نهایت تصویر بزرگتری را کامل کنید. ما بر این باوریم که طراحی دکوراسیون داخلی چیزی بیش از عملکرد عالی و زیباییشناسی زیبا است. هدف ما این است که فضای داخلی خانه شما را بازتابی از شخصیت شما بسازیم. خانه شما باید چیزی باشد که شما و خانوادهتان به آن افتخار کنید و دوست داشته باشید که در آن زمان بگذرانید. بنابراین فضای شما باید هر نیاز شما را برآورده میکند. طراحان داخلی خانه اختصاصی ما بهطور خستگیناپذیر با شما کار میکنند تا سبک شما را با تخصص طراحی خود گره بزنند و طرح دکوراسیون داخلی عالی را ایجاد کنند.

kitchen decorationاز آنجایی که این طراحی باعث جذابیت دکوراسیون می شود، تنها شامل منازل نیست و طراحی چیدمان دفاتر، اداره ها، فروشگاه ها و… را هم در بر می گیرد. طراحی دکوراسیون فقط به سلیقه ی افراد بستگی ندارد و اصول و نکات مهم دیگری را نیز در بر می گیرد. در صورت استفاده از این نکات و در کنار سلیقه ی افراد می توان بهترین و زیباترین طراحی دکوراسیون را داشت. دوستان طراحی داخلی خانه مدرن، خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه انجام خواهدشد، همچنین باارائه دیتیل های کامل اجرایی وپشتیبانی و نظارت درصورت نیاز از پروژه، تطبیق کامل طرح بهاجرا، توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید تضمین خواهد شد. خوشبختانه با توجه به مجرب بودن و مسئولیت پذیر بودن تیم های اجرایی ما، شما در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن میتوانید پروژه خود را تحویل بگیرید. هزینه دکوراسیون داخلی منزل چقدر میشود؟ هزینه و قیمت دکوراسیون داخلی می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد.

دکوراسیون خانه

استفاده از مبل سلطنتی، پردههای مجلل، اکسسوریهای گرانقیمت و لوکس و فرشهای ابریشم، تمام کاری نیست که برای دیزاین منازل لاکچری و اشرافی انجام می شود. انتخاب درست وسایل و ابعاد آنها نسبت به خانه، استفاده از ترکیب رنگ های مشخص و برنامه ریزی شده، به طوری که انتخاب اندازه مبلمان و تناسب رنگ ان با رنگ دیوار و پرده ها و غیره بسیار مهم است. هماهنگ کردن مبلمان و وسایل با هم، ترکیب کردنشان از نظر هارمونی و کنتراست رنگی و جای دادن هریک در محل درست و مناسب، نیاز به دقت، توجه و اصول علم طراحی داخلی دارد. هوشمندانه کار کردن در دکوراسیون و چیدمان داخلی یعنی داشتن پلان مناسب و سپس اجرای درست آن می شود. پس اگر به دنبال خانه ای شیک هستید باید از متخصصین معماری برای طراحی پلان خود استفاده کنید و سپس برای اجرای آن از پیمانکاران با ذوق و دارای اکیپ خوب استفاده کنید.

kitchen decorationظاهر و چیدمان منزل در دید اول برای مخاطبان بسیار مهم است. زیرا سلیقه و مهارت خانم خانه را نمایان می کند. برای همین بسیاری از بانوان به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند. برای کمک به شما و رهایی از این سردرگمی ها، شرکت دکوراسیون داخلی سفید به کمک شما می آید. و مشکلات شما را حل می نماید. طراحی دکوراسیون منزل لوکس یا لاکچری، همان طور که از اسمش پیداست. طراحی که تمامی وسایل در آن گرانبها پر زرق و برق باشند. این نوع سبک طراحی برای منزل های بسیار بزرگ که دارای فضایی زیادی هستند، مناسب است. یکی از المان های مهم در این طراحی، استفاده از وسایلی که ارزش مادی بسیار بالایی می باشند. مانند وسایل دکوری عتیقه، پارچه های نفیس، چوب های گران قیمت، تابلو های اصل و ارزشمند، فرش های دست بافت و … این نوع طراحی داخلی خانه ها از سبک سلطنتی، کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن پیروی می کنند. که انتخاب نوع سبک به سلیقه شما و اعضای خانواده بستگی دارند.

kitchen decorationترکیب بندی رنگها در طراحی دکوراسیون به شدت میتواند تاثیر مثبت بگذارد. اصول مقیاس و تناسب در دکوراسیون منزل، این اطمینان را حاصل میکنند که در یک فضا، اشیاء بهگونهای به نظر برسند که انگار به یکدیگر تعلق دارند. حجمها و متریالهای محیط داخلی با سه عنصر ابعاد، شکل و رنگ اشیا هماهنگ میگردند. داشتن بهترین دکوراسیون منزل و زیباترین دکوراسیون منزل جز اهداف اکثر صاحب خانههاست. حال بهترین دکوراسیون منزل چه ویژگیهایی دارد؟ و برای داشتن زیباترین دکوراسیون منزل باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در جواب به این سوالات باید گفت که برای شروع طراحی داخلی منزل ابتدا باید وسایلهای مرغوبی تهیه کرد. حتما لازم نیست گران قیمت باشند، همین که مرغوب و ظاهر خوبی داشته باشند کافی است. بعد از تهیه وسایل مرغوب باید به فکر چیدمان منزل بود. چیدمان منزل یکی از مهمترین بحثهای طراحی دکوراسیون منزل است که هرکسی رعایت نمیکند. پس برای چیدمان منزل و تزئین خانه خود باید از روشهای استانداردهای معماری داخلی بهره ببرید.

Finest دکوراسیون خانه جهان احتمالاً می‌توانید واقعا خرید

برای فرش اتاق نشیمن نیز باید مدلی ضخیم و نرم که تمیزی آن نیز راحت باشد را انتخاب کنید. این مدل فرش ها هم از نظر بهداشتی مناسب بوده و هم برای امنیت کودک انتخاب بهتری هستند. یکی از نکات ایمنی که در تمام اتاق ها باید مورد توجه قرار بگیرد استفاده از حفاظ برای پنجره ها است. برای حفاظت از پنجره ها از روش های متفاوتی می توانید استفاده کنید. در کشور ما معمولا برای خانه های بچه دار برای حفاظت از پنجره ها از نرده های فلزی استفاده می شود. اما استفاده از قفل پنجره که کودک نتواند آن را باز کند نیز روش کارآمدی خواهد بود. این روش های امنیتی به خصوص برای پنجره هایی که به مبل ها و صندلی ها نزدیک هستند حتما باید اعمال شوند. آشپزخانه های اوپن که با نام آشپزخانه های آمریکایی نیز شناخته می شوند، برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم با برداشتن دیوار های میان آشپزخانه و سالن و برای ایجاد نقشه ای باز در خانه مطرح شدند.

انتخاب رنگ به طور معمول سیاه ، سفید یا خاکستری است.

kitchen decorationطراحی معاصر یا امروزی، مینیمالیستی ترین سبک طراحی است. در این سبک، در هر اتاق از قطعات کمی استفاده می شود. انتخاب رنگ به طور معمول سیاه ، سفید یا خاکستری است. در این سبک فلزات و شیشه به جای چوب برجسته بوده و به کار می روند. امروزه به لطف طراحانی مانند Joanna Gaines ،Farmhouse یا سبک طراحی خانه مزرعه بسیار محبوب است. البته می توان گفت این سبک همان سبک روستیک است که بسیاری از ما آن را می شناسیم. یکی از مهم ترین مصالح در این سبک، چوب است که در جای جای خانه مورد استفاده قرار می گیرد. سریع ترین راه برای طراحی کردن و چیدمان خانه ای خالی و جدید، تلاش برای تزیین یکباره کل خانه است. طراحی و چیدمان اتاق هایی که برای شما مهم هستند را در اولویت قرار دهید. شاید شما بخواهید از اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق لباسشویی خود شروع کنید. حداکثر دو یا سه اتاق را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که یکی یکی آن ها را تزئین کنید.

  • تعمیر دوباره صندلی ناهارخوری برای تغییر دکور منزل
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • استفاده از دیوار شیشهای
  • روشویی و سرویس دستشویی: ۱.۴ میلیون تومان
  • سبک روستیک
  • مبلمانی با ارتفاع کم
  • نورپردازی در طراحی دکوراسیون
  • تنالیته رنگ های خنثی و گرم

چنین پلههایی در ورودی خانه توچشم هستند و تحسین همه را برمیانگیزند. آشپزخانهی براق و زیبا هم یکی از ایدههای دکوراسیون مدرن است، که طرفداران زیادی دارد. آشپزخانهای با سطوح براق مانند پیشخوانهای مرمرین یا گرانیتی، لوازم آشپزخانهی استیل و جزئیات کرومیوم روی ابزار آشپزی و چهارپایهها، میتواند از جذابترین جاهای خانه باشد. این ایده صرفا به فضاهای مدرن مربوط نمیشود. استفاده از گیاه کمی جلوه متفاوت به خطوط صاف و فضاهای خالی اضافه میکند. گیاهان گلدانی، از درختچههای پهنبرگ بزرگ در گوشهی اتاق گرفته تا تراریومهای کوچک، زاویهها را تعدیل کرده و به خانه حس زندگی میدهند. استفاده از رویکرد انتزاعی برای روشنکردن فضای داخلی (و خارجی) خانه، بهعنوان یک مفهوم طراحی، سالهاست که طرفداران زیادی دارد. فضای سفیدرنگ میان این روشنایی انتزاعی و شاخهای، حسی واهی، لوکس و البته پیچیده به هر خانهای میدهد. اگرچه پردههای سنگین زمانی نشانهی توانگری و کمال صاحبخانه بودند، اما امروزه یکی از طراحیهای لوکس در دکوراسیون مدرن، استفادهی حجم فراوانی از نور طبیعی در فضاهای داخلی است.

آیا از مهارت‌های دکوراسیون خانه خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مدل آشپزخانه بدون اپن ایرانی لطفا از صفحه ما بخواهید.


[ بازدید : 32 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آهای خبردار است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]