خرید بهترین نوع لپ تاپ 💻 با قیمت مناسب و کیفیت عالی

دوشنبه 24 بهمن 1401
10:17
فراز

خرید بهترین نوع لپ تاپ 💻 با قیمت مناسب و کیفیت عالی

laptopسی پی یو مغز یک کامپیوتر است؛ به همین خاطر باید سعی کنید در هنگام خرید، بالاترین سی پی یویی که قدرت خرید آن را دارید تهیه لپ تاپ زد بوک اچ پی کنید. کارت گرافیک لپ تاپ: با توجه به هدفتان از خرید لپتاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک متغیر خواهد بود. از دیگر عواملی که در هنگام خرید نیاز است تا به آن توجه نمایید می­توان به: سیستم عامل، پورت­های لپ تاپ، وزن، جنس بدنه و گارانتی آن توجه نمود. پس از برآورد قیمت، طراحی خوب لپ تاپ یکی از مهم­ترین و موثرترین عوامل در خرید آن می­باشد. طراحی لپ تاپ باید دلنشین، ظریف و زیبا باشد تا بتواند جای خود را در دل مشتریان باز کند. اما پس از قیمت و طراحی، توجه به مشخصات فنی که تعدادی از آن­ها را در پاراگراف قبل توضیح دادیم، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. با توجه به شغل و نوع کارایی که فرد از لپ تاپ خود انتظار دارد، لپ تاپ­های متفاوتی ساخته شده­اند. متفاوت هستند و هدف کاربر از خرید، در انتخاب نوع آن تاثیر بسزایی دارد.

و به پیچ ها امکان می دهند تا بپیچند.

laptopمهره های توکار را در موقعیت های مناسب قرار دهید. تقریبا تمام کیس ها دارای تعدادی مهره ی توکار هستند. این مهره های توکار، باعث می شوند که مادربورد کمی از کیس فاصله بگیرد. و به پیچ ها امکان می دهند تا بپیچند. کیس شما به احتمال زیاد حفره های بیشتری را نسبت به سوراخ هایی که بر روی مادر بورد قرار دارد پشتیبانی می کند. مادر بورد را درون کیس قرار دهید تا بتوانید محل هایی که حفره های روی کیس و مادر بورد با هم مطابقت دارند را شناسایی کنید. ایمن سازی مادر بورد. بار دیگر مادر بورد را درون کیس قرار دهید و سعی کنید حفره های روی آن را با حرفه های روی پالت پشتی I/O مطابقت دهید و پیچ ها مربوط به آن را در جای خود محکم کنید. اتصالات درون کیس را بر قرار سازید. معمولا تنها به یک حالت این اتصالات برقرار می شوند، سعی نکنید کابلی را به اجبار جا بزنید.

بهترین رایانه کجاست؟

laptopعیبی این پروکسی اینترنت برای تلگرام ، انتقال باز ورود به سیستم و رمز عبور، که امکان تعیین کاربر تلگرام را فراهم می کند و بر این اساس خود پروکسی مسدود می شود. Turbo VPN با سرعت بالا به صورت رایگان و همچنین سرعت نامحدود در اختیار کاربران قرار می گیرد و نظیر یک خرگوش به وب سایت های فیلتر شده متصل می شود. وای فای سذیع و حفاظت از حریم خصوصی بالا که شبیه یک خرگوش سریع با موفقیت به فیلتر شکن سرعت بالا وصل میشود و برای استفاده از آن تنها یک ضربه به آن زده و به فیلتر شکن وصل شوید. Lantern به عنوان بهترین برنامه فیلتر شکن برای ایرانیان جهت دور زدن محدودیت های اینترنتی داخلی می باشد. این نوع vpn به صورت رایگان و نامحدود جزء پروکسی پرسرعت برای گوشی های اندروید جهت رفع فیلترینگ وبسایت ها , تماشای ویدیوی آنلاین در شبکه های اجتماعی یوتیوب و تلگرام دور زدن برنامه های مسدود شده است. دارای پروتکل IKEv2 و رمزگذاری IPSec بسیار می باشد و با خیال راحت می توانید در اماکن عمومی تجاری و آموزشی استفاده کنیم و محتواهای غیر قابل دسترس و سانسور شده را رفع سانسور نمایید. یک سرویس گیرنده پروکسی VPN (شبکه خصوصی مجازی) رایگان و نامحدود است که به شما کمک می کند با Wi-Fi و شبکه های داده سلولی به برنامه ها و سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشید. بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید، می توانید به صورت امن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید. سریعترین - نظیر یک خرگوش که با سرعت VPN بالا و اتصال موفقیت آمیز. ساده ترین -که تنها با یک ضربه سرور پروکسی VPN امن متصل می شود. پایدارترین -جهت ارائه خدمات شبکه و VPN بهتر، با ایمنی بالای سرور پروکسی ابری VPN.

  • انواع لپ تاپ چیست؟
  • راهنمای خرید رم استوک کامپیوتر | فروش رم استوک
  • لپتاپ گیمینگ و گرافیک
  • پردازنده مرکزی لپ تاپ
  • ۴ گیگا بایت رم با سرعت ۲۴۰۰
  • محدودیت در ارتقای دستگاه

laptopقابل ذکر است این سایت در سیستم هایی چون اندروید، ایسوز و MacOS نیز کاربرد دارد. برای سنجش میزان قدرت واحد پردازنده این سایت بی عیب و نقص است. به کمک این سایت می توان زمان لازمی که CPU برای جستجوی اطلاعات لازم دارد را بسنجد. همچنین واحد پردازش را از نظر چند هسته ای بودن بررسی می کند و به آنها امتیاز می دهد. یکی دیگر از سایت ها برای سنجش VGA و توانایی گوشی برای انجام بازی ها، سایت Base mark OS است. سنجش عملکرد عمومی یکی از امتیازهای قابل توجه این سایت است. یکی از سایت هایی که قبلاً در خدمت PC بوده است و امروزه با گسترش علم تکنولوژی قابل استفاده برای گوشی نیز است سایت DMARK3 است. انجام سنجش واحد پردازنده و GPU از مزایای این سایت است. این سایت برای گیمر ها دارای ارزش است و جوابگوی نیاز آنها است. اگر بخواهیم سایت های بنچمارک لپ تاب را به صورت کامل بیان کنیم زمان بر خواهد بود.

laptopبا توجه به نیاز شما میتوانید از پردازندههای مختلف جهت کاربردهای متفاوت استفاده کنید. پسوندها در این پردازندهها نشانه چیست؟ پسوند G نشانگر این است که داری کارت گرافیک مجتمع است. این پسوند زیر شاخههای مختلفی همچون H - HK - HS - HX دارد که در بین این پسوندها H و HX در محصولات این دو شرکت مشترک است. اما HK در شاخه پردازندههای Intel قرار دارد، در مقابل پسوند HS در زیر مجموعه پردازندههای شرکت AMD قرار میگیرد. این پردازندهها، جزو پردازندههای کم مصرف هستند که با وجود مصرف پایین انرژی، از قدرت بالا و عملکرد مناسبی برخوردارند. سری های مختلف در پردازنده های اینتل وجود دارد که قیمت ها و مشخصات متفاوتی دارند. به عنوان مثال می توانید پردازنده های کم مصرف، و متوسط، پردازنده هایی با توان بالا و پردازنده هایی با توان بسیار بالا و نسلهای جدید را در این سری مشاهده کرد. اینتل تقریبا هر ساله نسل جدید پردازندههای خود را معرفی میکند.

laptopقیمت اجناس و همچنین حمل و نقل آن ها را بدانید. فروشنده معتبر فروشنده ای ایست که قیمت فروش قطعاتش با قیمت های موجود در بازار تفاوت زیادی نداشته باشد. می توانید قطعات مورد نظر خود را از چند فروشگاه تهیه کنید. ممکن است قیمت برخی قطعات در فروشگاه های مختلف متفاوت باشد. اما خرید از یک فروشگاه به خاطر هزینه حمل و نقل بهتر است. کیس را باز کنید. تخلیه الکتروستاتیکی . از یک دستبند ضد استاتیک برای تخلیه الکتروستاتیکی استفاده کنید. مادر بورد را از بسته بندی آن خارج کنید و آن را درون کیس نصب کنید. دقت کنید که مادر بورد اولین قطعه ای است که درون کیس نصب می شود و بعد از آن قطعات دیگر قرار می گیرند. خمیر حرارتی را روی cpu قرار دهید. به اندازه یک نخود از خمیر حرارتی را روی cpu قرار دهید. اگر مقدار زیادی خمیر حرارتی روی cpu قرار دهید ممکن است درون سوکت های مادر بورد قرار گیرد و در صورتی که بعد ها قصد فروش مادر بورد را داشته باشید این موضوع باعث کاهش قیمت مادر بورد می شود.

پنل مناسب ما کدام است؟

laptopشرکت AMD نیز صاحب واحد­های گرافیکی Vega می­باشد. نمایشگر لپ­تاپ از مهم­ترین قطعات و بخش­های مربوط به دستگاه می­ باشد. بهتر است بسته به نیاز خودتون اندازه و نوع مانیتور لپ­تاپ خود را انتخاب نمایید. لپ­تاپ­ها بر اساس سایز صفحه نمایش نیز تقسیم­بندی می­شوند که بازه اندازه آن­ها از 11 تا 18 اینچ می­باشد. لپ­تاپ­های 11 تا 13 اینچی از سری لپ­تاپ­های بسیار سبک، کوچک و قابل حمل هستند. لپ­تاپ­های گیمینگ و بالا رده نیز از 14 اینچ به بالا تولید می­شوند. فناوریهایی مانند TN، VA، TFT،IPS و OLED است. این پنلها نسبت به یکدیگر دارای نکات منفی و مثبت هستند که دانستن آن­ها باعث انتخاب راحت­تر می­شود. پنل مناسب ما کدام است؟ در میان پنل­های LCD رقابت میان VA و IPS می­باشد که باید گفت دقت رنگ هر کدام بسیار بالا است اما زاویه دید بی­نظیر پنل IPS را نمیتوان نادیده گرفت. نمایشگرهای OLED کاملاً در نقطه مقابل LCDها قرار دارند.

  • مشخصات فنی: 6 از 10
  • بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت بالای 50 میلیون تومان
  • دارای ۱ ترابایت SSD NVMe
  • سرپرست آی تی سازمان ها
  • قابلیتهای مودم و روتر : پشتیبانی از SMS
  • تنوع زیاد محصول
  • پردازنده AMD Ryzen 7 4800H

laptopبرای سایر امور این دسته، کیفیت HD پاسخگوی نیازشان میباشد. همچنین اندازه صفحه نمایش ۱۳ تا ۱۵٫۶ برای آنها مناسب است. قابلیت لمسی بودن، صفحه نمایش مات و چرخش ۳۶۰ درجه، از دیگر ویژگیهای مرتبط به صفحه نمایش بوده که مشتریان خاص خود را دارند. شما با توجه به کاربرد و نیازتان، به ورودی و خروجیهای متعددی نیاز دارید. بنابراین در اینجا به انواع پورتها و کاربرد هر یک اشاره میکنیم. • پورت LAN : برای مصارف اداری و تجاری، اتصال با سیم به شبکه داخلی، از اهمیت بالایی برخوردار است. • HDMI : برای انتقال همزمان و باکیفیت صدا و تصویر به تلوزیون، مانیتور و پروژکتور از این پورت استفاده میشود. • USB : برای اشتراک گذاری اطلاعات با هارد اکسترنال، فلش، اتصال هاب و انواع کابلهای رابط به چندین پورت USB2.0 ، USB3.0 و یا Type-C نیاز خواهید داشت. پس قبل از خرید، نیازهای خود را کامل مشخص کنید. • جک ۳٫۵ میلیمتری صدا : اگر قصد استفاده از میکروفون، هدفون و اسپیکر را دارید، داشتن این پورت از نان شب هم واجبتر است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لب تاپ استوک.


[ بازدید : 31 ]
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آهای خبردار است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]